نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2387
-
الف
+

پروانه معصومی: بین مسافرت کردن و جان عزیزانتان یکی را انتخاب کنید

«پروانه معصومی» بازیگر «یوسف پیامبر» از مردم خواست برای ریشه کن کردن ویروس کرونا در خانه بمانند و به مسافرت نروند.

به گزارش آی فیلم 2، «پروانه معصومی» بازیگر سریال «یوسف پیامبر» طی یک مصاحبه از روزهای «کرونایی» و وضعیت هنرمندان ایرانی در این ایام گفت.

این بازیگر سینما و تلویزیون ایران درباره تعطیلی تولیدات تصویری به دلیل شیوع بیماری کرونا گفته است : «اگر می‌خواهیم تولیدات را متوقف کنیم آیا گزینه دومی جلوی پای هنرمندان گذاشته ایم؟ »

بازیگر سریال «پلیس جوان: افزوده است: هنرمندان نیز مانند مردم عادی باید برای امرار معاش خود کار کنند اما با توقف فعالیت های تولید چگونه باید با یک ماه تعطیلی کنار بیاید؟

وی در همین رابطه ادامه داد: شخصا با اینکه همه چیز تعطیل شود و کرونا ریشه کن گردد موافقم اما نمی توان بی برنامه تعطیل کرد، شاید خود من ماه هاست کار نکرده باشم اما به هیچکدام از همکارانم که سر وظیفه شان هستند نیز ایرادی نمی گیرم.

«پروانه معصومی» ، پیرامون شروع موج سوم بیماری کرونا گفت:شاید روز اول که این بیماری با ما همراه شد هیچکس فکرش را نمی‌کرد که تا این حد درگیر آن شویم، در ماه‌های اول اطباء به رعایت اصول صحی تاکید کردند اما متاسفانه خودمان هم بی تقصیر نبودیم و می توانستیم که بیشتر رعایت کنیم. 

وی در همین راستا ادامه داد: آمار هفته گذشته مبتلایان و درگذشتگان بیماری کرونا غم انگیز است، شخصا بابت این اتفاقات به شدت ناراحتم و از مردم می‌خواهم که در این شرایط مسافرت نروند، اگر شهر تعطیل شده در خانه بمانند تا بالاخره این ویروس منحوس از بین برود. 

بازیگر سریال «یوسف پیامبر (ع)» با نقد مسافرت های تفریحی در دوران کرونا اضافه کرد: من خارج از تهران زندگی می‌کنم و به واسطه نزدیک بودنم به شهر رشت و گیلان شاهد این هستم که طی روزهای گذشته سیل مسافران به این ولسوالی (استان) روانه شده است، این اتفاق از نظر من اصلا درست نیست، زیرا چه توجیحی دارد وقتی مردم در خطر مرگ قرار دارند ما با خودخواهی خود جان آنها را به خطر بیندازیم. 

بانو «معصومی» در همین راستا ادامه داد: بدون شک در خانه ماندن برای همه ما سخت است، اما چاره چیست، باید بین مسافرت کردن و جان عزیزانمان یکی را انتخاب کنیم، از نظر من تنها با حفظ بهداشت و در خانه ماندن می توان از شرایط فعلی بیماری کرونا خارج شد.

معصومی درباره دلیل دوری خود از بازیگری خاطرنشان کرد: اینکه فکر کنم در میان جمع عظیمی از عوامل پشت صحنه باشم تنم را می لرزاند، به همین دلیل ترجیح می دهم کار نکنم.

پروانه معصومی زاده‌ 1323هجری خورشیدی در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

وی تحصیلاتش را در دانشکده‌ زبان‌های خارجی دانشگاه شهید بهشتی به اتمام رساند و در سال 1350 با ایفای نقش در فلم کوتاه «سفر» قدم به عرصه‎ تصویر گذاشت.

پروانه معصومی

از جمله افتخارات این هنرمند، می‌توان به دریافت لوح زرین بهترین بازیگر نقش اول زن برای فلم‌های «گل‌های داوودی» (1363)، «شکوه زندگی» (1366) و «جهیزیه‌ برای رباب» (1366) اشاره کرد.

پروانه معصومی

پروانه معصومی در سریال هایی چون «کوچک جنگلی» (1366)، «امام علی (ع)» (1375)، «پلیس جوان» (1380)، «تا صبح» (1385)، «ماه عسل» (1388)، «ملکوت» (1389) و «راز پنهان» (1391) و فلمهایی چون «ناخدا خورشید» (1365)، «ملاقات» (1365)، «سال‌های خاکستری» (1367) «مسافر ری» (1379)، «وعده‎ی دیدار» (1382)، «سفر به هیدالو» (1384) و «ساکن خانه‎ی چوبی» (1391) به نقش‌آفرینی پرداخته‌ است.

پروانه معصومی

بیشتر بخوانید :

«پروانه معصومی» در مصاحبه اختصاصی با آی فیلم2: قرار است نقش میانسالی «آسیه» را در سریال موسی (ع) بازی کنم

بازیگر سریال «یوسف پیامبر» از نقشش گفت

«پروانه معصومی»: ضرورت بازگشایی سینماها در وضعیت فعلی کرونا را نمی‌فهمم

«پروانه معصومی»: ترجیح می دهم بیکار باشم تا نقش تکراری بازی کنم

بازیگر «یوسف پیامبر» در سریال «موسی(ع)» بازی می کند

 م ا

نظر شما
ارسال نظر